Українська література


                                                 
                                              Шановні семикласники!
   
Продовжуємо вивчати українську літературу в дистанційному режимі за основним підручником Авраменко О.М. Українська література: підручник для 7 класу – К.: Грамота, 2016. – 288 с. (електронну версію можна знайти за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/776-ukrliteratura-7klas-avramenko-2015.html)

16.03.2020
Тема. Марина Павленко. 
«Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, 
час теперішній і минулий у ній



Електронні ресурси для детального (за бажанням) ознайомлення з життєвим шляхом і творчим доробком письменниці:



ЗАВДАННЯ
1. Читати твір стор. 212-222.
2. Виконати письмово завдання 1-5 та усно завдання 6-10 (підручник с.223-225).

19.03.2020
Тема. Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного

ЗАВДАННЯ
1. Прочитати повість-казку до кінця.
2. Виконати усно завдання 1-11 та письмово завдання 12 (підручник с.241-242).
Виразне читання тексту твору можна прослухати
за такими електронними адресами:
Нагадую: роботу в зошиті виконувати каліграфічним (читабельним!!!) почерком; конспект підготувати на 23.03.2020. Виконану вами роботу необхідно сфотографувати і надіслати для перевірки за електронною адресою – andrietslena77@gmail.com.  У темі листа вкажіть прізвище та клас. 23 березня  чекайте на нові теми та завдання.

23.03.2020.                    
 Тема.  Марина Павленко. 
      «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».
Добро і зло в повісті, у сучасному світі та людині

Режим доступу до презентації уроку: 
https://drive.google.com/open?id=1oz1vEBzPZOTfQAFsrza3CbIGMMiot-G-


06.04.2020.                          
 Тема.  Любов Пономаренко.
«Гер переможений».
Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності


Режим доступу до презентації уроку: 
https://drive.google.com/file/d/15xVpQDuHDpoHfwqRDQyob7cl06bsHtMX/view?usp=sharing



Завдання за слайдом 6
1. Коротко запишіть у робочий зошит біографічні відомості про Любов Пономаренко.
2. Які твори вам запамʼяталися? Запишіть у зошит їхні назви.
У цьому нам допоможуть:
1)  підручник  (стор. 243; інтернет-ресурс https://pidruchnyk.com.ua/776-ukrliteratura-7klas-avramenko-2015.html),
 2)  презентація,
3)   відеоматеріал  (режим доступу -  https://www.youtube.com/watch?v=cOsNcw9IOak, перші дві хвилини)
Завдання за слайдом 9
1.  Прогляньте відеоматеріал до кінця (https://www.youtube.com/watch?v=cOsNcw9IOak).   Прохання! Під час прослуховування новели слідкуйте за підручником (стор.243-245).
2.      Спробуйте самостійно визначити тему та ідею твору. Запишіть їх у робочий зошит.
3.      На яких художніх деталях ви зосередили свою увагу? Запишіть у зошит.
3.      Назвіть особливості твору. Відзначте їх у робочому зошиті.

4.   Виділіть композиційні елементи твору (експозиція, завʼязка, розвиток дії, кульмінація, розвʼязка). Письмово.


09.04.2020.                          
                                                Тема.  Любов Пономаренко.
                           «Гер переможений».
Особливості художніх засобів новели


Режим доступу до презентації уроку: 
https://drive.google.com/open?id=1PRTX9BsITB9xz34xm289ERhftfk6hTIY
Письмове завдання:
Написати есе «Про що я поговорив би нині з дорослими доньками Фрідріха» (набрати  у редакторі Microsoft Word, надіслати на пошту).


13.04.2020.                          

                                            Контрольна робота №5 з теми "Ти знаєш, що ти - людина?"

Шановні семикласники! За посиланням (https://drive.google.com/open?id=1msGciuJC_u64axH8EN6Rmwzo21NKvIVP) ви знайдете поради та рекомендації щодо написання контрольного твору.
                      Перелік  тем:
1.     Чи варто за добро відповідати жорстокістю (за твором Л. Пономаренко «Гер переможений»).
2.      Істинні та фальшиві цінності в житті людини (на матеріалі твору  Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулакіських»)
3.     «Духовні острови» в інтелектуальному морі свого народу.
4.     «Любить людей мене навчила мати…»

Домашнє завдання
Написати твір на одну із запропонованих тем.
Перевірити його, оформити на окремому аркуші (дуже бажано набрати  у редакторі Microsoft Word) та надіслати на пошту до 17.04.2020.

16.04.2020
Тема. Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу










ЗАВДАННЯ
1. Ознайомитися з біографією письменника. 
2. Зробити короткий конспект у зошиті.
3. Виразно читати поезії (стор.248).

21.04.2020
Тема. Олег Ольжич. " Господь багатий нас благословив", 
"Захочеш - і будеш"

Літературна гра "Питання - відповідь" (УСНО)
 Зразок.
Хто такий Олег Ольжич? Поет-емігрант, публіцист, політичний діяч, фольклорист, етнограф. 
Яке справжнє прізвище Ольжича?            Кандиба Олег Олександрович.
Якими псевдонімами ще підписував свої ранні твори митець?    Лелека, Світанок, Ідеаліст.
Назвіть збірки творів Олега Ольжича.        Далі відповідаєте самостійно 😊
Ким був батько письменника?     
Де народився, проживав?
Які мотиви у творчості автора переважають? 
Чому поет прожив таке коротке життя?
Який факт із життя О.Ольжича вас найбільше вразив?
Завдання 1 (за бажанням). Перегляньте  невеличкий відеоролик про справжнього лицара української державності, борця, ученого, поета національного героїзму - ОЛЕГА КАНДИБУ-ОЛЬЖИЧА.
Завдання 2.   Прочитайте виразно поезію "Господь багатий нас благословив".  Дайте усну відповідь на питання 5, 6, 7  на стор.249.
Нагадую, що працюємо за підручником 
Авраменко О.М. Українська література: 
підручник для 7 класу – К.: Грамота, 2016. – 288 с. 
(електронну версію можна знайти за посиланням: 
Перед виконанням третього завдання раджу ще раз прослухати твір О.Ольжича.
Завдання 3 (письмово у зошиті).   Якби вам довелося підготувати ілюстрацію до вірша "Господь багатий нас благословив", то що б ви на ній зобразили? Намалюйте цю словесну картину.  
 Завдання 4.   Ознайомтеся з поезією "Захочеш - і будеш". Усно дайте відповіді на запитання  8, 9 після тексту вірша.
  Чи була у вас можливість продивитися урок із даної теми на 34 телеканалі (школа онлайн)? Рекомендую ознайомитися з відеоматеріалом.

23.04.2020
Тема. Олена Теліга. "Сучасникам". 
Моральний заповіт нащадкам
ЗАВДАННЯ
1. Ознайомитися з біографією письменниці. 
2. Зробити короткий конспект у зошиті.
3. Виразно читати поезії ОлениТеліги (стор.250-252).
4. Дати  відповіді (усно) на питання 4-12 (стор. 253).
5. Підготуватися до самостійної роботи по творчості письменників-емігрантів Олега Ольжича та Олени Теліги.
Завдання "будиночок" (стор. 253) за бажанням (Записати відео виразного декламування вірша О.Теліги чи О.Ольжича (напам*ять, на вибір), надіслати вчителю (вайбер  - 0958923465).

Рекомендую перегляд цікавих матеріалів:
https://www.youtube.com/watch?v=jTHzrhhkALA (загальні відомості);
https://www.youtube.com/watch?v=w8touaxlgU8 (ви з*ясуєте, якою мовою писала перші вірші Олена Теліга, дізнаєтеся про щасливе дитинство, достаток і бідність очима митця, чи варто навчатись, кохання, творча й громадська відданість рідному народові, розстріл емігрантки й що відбулося на цьому місці через 75 років (2017), 50-річне замовчування в радянські часи й визнання);
https://www.youtube.com/watch?v=eqw0lg4H9rU  (креативненький скрайбінг із життя поетеси, її діяльності (наприклад, співпраця з О.Ольжичем,  Д.Донцовим, У.Самчуком), читання уривку поезії);
https://www.youtube.com/watch?v=EChazyO9Whw  (виразне прочитання програмного твору).

27.04.2020
Тема. Олег Ольжич, Олена Теліга
ЗАВДАННЯ

Виконайте самостійну роботу з творчості визначних письменників-емігрантів ХХ століття.
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  drq022
або 
Перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/drq022
Можна відсканувати QR-код
за допомогою смартфона:
Увага! Час виконання роботи - обмежений.
Дедлайн 28.04.2020    20:00
Результати 29.04.2020






30.04.2020
Тема. Олександр Гаврош. 
"Неймовірні пригоди Івана Сили"
                     ЗАВДАННЯ
1. Прочитати біографію сучасного українського письменника і журналіста Олександра Гавроша (підручник Авраменко О.М. Українська література: підручник для 7 класу – К.: Грамота, 2016.  - С.254. Електронна версія https://pidruchnyk.com.ua/776-ukrliteratura-7klas-avramenko-2015.html).
2. Прочитати твір "Неймовірні пригоди Івана Сили" стор. 254-261. Усно відповідати на питання після розділів.

04.05.2020
Тема. Олександр Гаврош. 
"Неймовірні пригоди Івана Сили".
Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного  духу українського народу, його доброти й щирості
                     ЗАВДАННЯ

1. Усно вміти переказувати біографію Олександра Гавроша та розділи повісті (ДЕТАЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ). 
2. Прочитати твір "Неймовірні пригоди Івана Сили" стор. 262-268. Усно відповідати на питання після розділів.

                                            07.05.2020
Тема. Олександр Гаврош. 
"Неймовірні пригоди Івана Сили"
                     ЗАВДАННЯ
1.  Уміти усно переказувати розділи повісті 
Олександра Гавроша (ДЕТАЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ). 
2. Письмово виконати завдання 4-12 на стор. 278. 
(Увага! За 12 завдання буде окрема оцінка).













                           12.05.2020
Тема. Андрій Малишко.
"Пісня про рушник". 
Патріотичні почуття, 
найвищі духовні цінності в них
                                       ЗАВДАННЯ
1. Опрацюйте презентацію до уроку.
2. Ознайомтеся з творами митця (с.280-282).
3. Виконайте завдання 11-12 (с.283).
4. Вивчіть напам*ять вірш А.Малишка 
(на вибір із підручника),
 запишіть відео  та надішліть на вайбер учителю.
5. Прослухайте вірші А.Малишка, 
покладені на музику, які стали народними.

14.05.2020.                          

                                            Річна контрольна робота №6 з теми "Ми - українці"

Шановні семикласники! 
За посиланням (https://drive.google.com/open?id=1UQYwEJQt_6EtBwzG_L6t_7MfVvsDBWsv) ви знайдете поради та рекомендації щодо написання контрольної роботи.

Час, відведений на виконання контрольної роботи, закінчився, 
тому посилання неактивне.


Дорогі учні! 
Ось і закінчився навчальний 2019-2020 рік. 
Результати ваших знань у вигляді оцінок ви побачите в табелях.
  Бажаю подальних успіхів у вивченні рідної мови, літератури, історії та культури, що є невід*ємною рисою освіченої особистості, кожного громадянина нашої незалежної України. 
З метою підвищення вашого інтелекту та мовно-літературного зростання, пропоную список художніх творів на літо, які ви із задоволенням прочитаєте  в повному обсязі. 
Успіхів Вам!


1.Фольклор«Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко», «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить».
2.Маруся Чурай
«Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю»
3.ФольклорДума «Маруся Богуславка»
4.Т. Шевченко«Думи мої, думи мої…» (1847), «Ой три шляхи широкії…», «Мені однаково, чи буду…» (на вибір напам’ять)
5.Л. Українка«Давня весна», «Хотіла б я піснею стати…», «Давня казка»
6.В. Сосюра «Любіть Україну!»«Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…»), «Васильки»
7.В. Підпалий«…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд»
8.В. Голобородько«З дитинства дощ», «Наша мова», «Теплі слова»
9. В. Герасим’юк«Чоловічий  танець»
10. І. Малкович«З янголом на плечі», «З нічних молитов»
11.А. Мойсієнко«Жовтень жовті жолуді»
12. І. Павлюк«Дівчинка», «Вертатись пізно», «Асоціації»
13.Г. Кирпа«Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…»
14.І. Карпенко-Карий«Сто тисяч»
15.М. Коцюбинський«Дорогою ціною»
16.О. Довженко«Ніч перед боєм»
17.Ніна БІЧУЯ.«Шпага Славка Беркути»
18.В. Дрозд«Білий кінь Шептало»
19.Ю. Винничук«Місце для дракона»
20.В. Чемерис«Вітька+Галька, або Повість про перше кохання»
Жирним шрифтом позначені твори, які протягом року вивчатимуться напам’ять.





























Комментарии

  1. Шановні учні!
    Дедлайн тестів - 26 березня 22:00.
    Тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=921901
    Після зазначеного часу режим доступу буде відключено автоматично!

    Презентація із завданнями https://drive.google.com/file/d/1oz1vEBzPZOTfQAFsrza3CbIGMMiot-G-/view )
    Успіхів у навчанні!
    З повагою Олена Миколаївна

    ОтветитьУдалить
  2. Доброго вечора, любі учні!
    На прохання ... продовжила тести (онлайн) до 27 березня. Приєдналося 56 учасників. Я Вас вітаю! Результати виставляю в журнал (на днях повідомлю). На жаль, отримала не всі виконані роботи за підручником. Переконана, що Ви самі розумієте серйозність сьогоднішньої ситуації. Тому будьте справді дорослими (!) й цілеспрямованими у власних планах. Хотілося б атестувати з даних тем усіх школярів! Велике прохання підійти відповідально до виконуваних робіт (грамотність, почерк, якість фото jpg документа та ін.).
    Отримати консультації чи задати питання Ви, як завжди, можете скориставшись моєю елект.поштою (andrietslena77@mail.com) або в Instagram (e.andriets).
    З повагою О.М.

    ОтветитьУдалить
  3. Добрий день ,завдання з презентації вам відіслати по імейлу?

    ОтветитьУдалить
  4. Так. Надсилате виконані роботи на електронну пошту (як і раніше).

    ОтветитьУдалить
  5. Результати тестів будуть виставлені в журнал у пон. Найактивнішими були учні 7-Б - 59,3 % респондентів. Вітаю! Далі 7-А - 24,1 % опитаних. За ними - 7-В - 10 %. Чекаю на письмові відповіді в зошитах!!!
    Є пропозиція. Хто хворів і не встиг розказати напам*ять вірш В.Симоненка (а такі є...) має змогу продекламувати поезію за допомогою відеозв*язку. Форму оберіть за бажанням (вайбер, інстаграм, скайп.....).

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Іноземна мова (Англійська)

Хімія

Фізична культура