Українська мова


Шановні семикласники!
У період тимчасового призупинення освітнього процесу в закладах міста ми з Вами продовжуємо дистанційно вивчати українську мову. Тому сміливо мандруйте сайтом http://school50.ucoz.ua/index/5_ti_klasi/0-73 Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №50 ім. Романа Набєгова Херсонської міської ради, на якому буде відображено перелік мовних тем, низка вправ з метою вдосконалення ваших практичних мовно-комунікативних умінь, інформаційні ресурси та різні види наочності для полегшення сприймання навчального матеріалу.
Письмові вправи продовжуйте (каліграфічно☺) виконувати в робочих зошитах. 19 березня виконану вами роботу необхідно сфотографувати і надіслати на перевірку за електронними адресами: kubah.gala@gmail.com (Галині Миколаївні),  andrietslena77@gmail.com (Олені Миколаївні).  У темі електронного листа вкажіть прізвище та клас. 20 березня  чекайте на нові теми та завдання.
Бажаємо вам цікавого й успішного навчання!
Учителі української мови та літератури


Тема. Сполучник як службова частина мови   (17.03.2020)
1. Розгляньте наочність (таблиці додаються). Розкажіть про сполучник як службову частину мови.
2. Порівняйте свої знання з  матеріалом § 27 (підручник стор.151-153).
3. Спробуйте напам’ять відтворити правила підручника.
4. Виконайте вправи з підручника 300, 302 (письмово).

Тема. Сурядні сполучники       (19.03.2020)
1.  Розгляньте таблицю 2. На які групи поділяються  сурядні сполучники?
2.  Закріпіть свої знання, проглянувши відео (посилання: https://www.youtube.com/watch?v=V_2jAiM4dH0)
3.  Прочитайте§ 28, перекажіть науково-навчальний матеріал (стор.154-155)
4. Виконайте письмово вправи 308, 312.
Увага! 19 березня виконану вами роботу необхідно сфотографувати і надіслати на перевірку за електронними адресами:  kubah.gala@gmail.com (Галині Миколаївні),  andrietslena77@gmail.com (Олені Миколаївні).  У темі електронного листа вкажіть прізвище та клас. 20 березня  чекайте на нові теми та завдання.
Наочність

https://drive.google.com/open?id=1uSvw26D1H55j9QnuEVnVze8Y6kwxN7rC


Тема. Узагальнення вивченого про сполучник як частину мови. Значення та синтаксична роль сполучників      (24.03.2020)

Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал (посилання: https://drive.google.com/open?id=1Y-9HsaciXUUeWLdh4dfAtTQ9qNQHiuax).
У ній ви також знайдете вправи та завдання для самостійного опрацювання.

Тема. Сурядні та підрядні сполучники. Вживання сполучників у простому та складному реченнях (26.03.2020)


За посиланням (https://drive.google.com/open?id=1sB3D-UEd6Y5QQdVd3cisTz3zMTymdwHL) ви маєте змогу проглянути перебіг уроку з нової теми, опрацювати запропоновані схеми й таблиці, виконати завдання на закріплення вивченого матеріалу.
Картинки по запросу "вивчаймо українську мову"

Тема. Написання сполучників розом і окремо. 
Розбір сполучника як частини мови      (07.04.2020)


Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал (посилання: https://drive.google.com/open?id=17y3JcdIv5rz1T3IgxC2thX-xshLrjZJU).


У ній ви також знайдете  завдання для самостійного опрацювання та підсумковий тестовий контроль.



Тема. Твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю      (09.04.2020)

Презентація  уроку розвитку комунікативних умінь допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал.

Режим доступу: https://drive.google.com/open?id=13shpJKhqtwBjl01h2wB1J0oRE702nqGG


Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Сполучник"     (13.04.2020)

    Підготовлена презентація ("Мальвовий урок") спрямована на розвиток мовних і мовленнєвих компетентностей семикласників, узагальнення знань з теми "Сполучник", виховання любові до рідної природи 
(посилання: https://drive.google.com/open?id=1vYAEhrOzlTq36fzDPIOoIfkaKVWucIRA).
  У ній ви також знайдете  усні й письмові завдання для самостійного опрацювання.


Тема. Написання прийменників, сполучників     (16.04.2020)

Завдання: 1. Пригадайте відомості про прийменник та сполучник.
2. До 20 квітня виконайте самостійну роботу з теми "Написання прийменників, сполучників". 
Завдання на гугл диску  - 
https://drive.google.com/file/d/1IIOMZkka7hQPu0ZOxp0xSPktVOt2hmvy/view?usp=sharing 












Тема. Частка як службова частина мови  (21.04.2020)

Завдання: 1. Скориставшись теоретичним матеріалом (підручник § 31 стор. 173), пригадайте відомості про частку як частину мови.
2. Перегляньте презентацію за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1tmU9vgsiiP9ibOo68SNppC6STyeyWvYv.
3. Відтворіть напамʼять визначення частки як службової частини мови. Наведіть приклади.
4. Виконайте роботу з текстом (слайд 10 (https://drive.google.com/open?id=1tmU9vgsiiP9ibOo68SNppC6STyeyWvYv)




Тема. Розряди часток за значенням  (23.04.2020)

Завдання: 1. Пригадайте, яка частина мови називається часткою. Наведіть приклади.
2. Скориставшись § 31, з’ясуйте, на які розряди за значенням поділяються частки. Наведіть приклади.
3. Розкажіть про групи модальних часток за значенням, використовуючи таблицю (підручник, стор.173-174).
4. Усно виконайте тренувальні вправи: 342, 343.
5. Закріпіть свої знання переглянувши відеоматеріал за посиланням: 
6. Продемонструйте свої знання, виконавши онлайн тест 

Увага! Тест активний до 20 години 24.04.2020. Пройти тест можна тільки один раз. Прохання вказувати прізвище, ім*я та клас за зразком: Петров Іван, 7-А 



Тема. Написання часток (28.04.2020) 
Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал.
https://drive.google.com/open?id=1YNqbr6kIHt1VlBvizFYYz0FsmuDPZAYR
У ній ви також знайдете вправи та завдання для самостійного опрацювання.


Тема. Правопис часток (05.05.2020)
(урок узагальнення і систематизації вивченого)

1.  За допомогою тренажера з української мови повторіть правопис часток

2. Виконайте завдання після таблиці «Правопис часток»:

А) поділені рискою слова перепишіть разом, окремо чи з дефісом;

Б) знайдіть і виправте у навчальних завданнях помилки.

 

Увага! Мета запропонованого тренажера полягає в самовдосконаленні знань і практичних умінь із правопису часток, а також підготовці до самостійної роботи. Надсилати світлини виконаних завдань не треба.

Домашнє завдання:  повторити § 31-33, усно дати відповіді на запитання 1-5 на с. 189-190.


Самостійна робота. Частка (07.05.2020)
Виконайте самостійну роботу за покликанням: https://drive.google.com/open?id=1EgMbw8g-M4VPVfDbnWINW7pMmiCj8GwC
Останній термін подання виконаної роботи - 08.05.2020.




Тема. Вигук як особлива частина
 мови (12.05.2020) (14.05.2020)



Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал
https://drive.google.com/open?id=18RjHA1aoPggCHIzlROZ_mqF909dQW2Rm




 (19.05.2020)
Контрольна робота.
Службові частини мови. 
Частка. Вигук      

https://drive.google.com/open?id=1cnt-ilTS629Q93Q4LPuQI3kIwG_qu52i

Час, відведений на виконання контрольної роботи, закінчився, тому посилання неактивне.




Комментарии

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Іноземна мова (Англійська)

Хімія

Фізична культура