Українська мова
Шановні семикласники!
У період тимчасового призупинення освітнього процесу в закладах міста ми з
Вами продовжуємо дистанційно вивчати українську мову. Тому сміливо мандруйте
сайтом http://school50.ucoz.ua/index/5_ti_klasi/0-73
Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №50 ім. Романа Набєгова
Херсонської міської ради, на якому буде відображено перелік мовних тем, низка
вправ з метою вдосконалення ваших практичних мовно-комунікативних умінь,
інформаційні ресурси та різні види наочності для полегшення сприймання
навчального матеріалу.
Письмові вправи продовжуйте (каліграфічно☺) виконувати в робочих зошитах.
19 березня виконану вами роботу необхідно сфотографувати і надіслати на
перевірку за електронними адресами: kubah.gala@gmail.com (Галині Миколаївні), andrietslena77@gmail.com (Олені Миколаївні). У темі електронного листа вкажіть
прізвище та клас. 20 березня
чекайте на нові теми та завдання.
Бажаємо вам цікавого й успішного навчання!
Учителі української мови та літератури
Тема. Сполучник як службова частина мови (17.03.2020)
1. Розгляньте
наочність (таблиці додаються). Розкажіть про сполучник як службову частину
мови.
2. Порівняйте свої
знання з матеріалом § 27 (підручник
стор.151-153).
3. Спробуйте
напам’ять відтворити правила підручника.
4. Виконайте
вправи з підручника 300, 302 (письмово).
Тема. Сурядні сполучники (19.03.2020)
1. Розгляньте таблицю 2. На які групи поділяються сурядні сполучники?
2. Закріпіть
свої знання, проглянувши відео (посилання: https://www.youtube.com/watch?v=V_2jAiM4dH0)
3. Прочитайте§ 28, перекажіть
науково-навчальний матеріал (стор.154-155)
4. Виконайте
письмово вправи 308, 312.
Увага! 19 березня виконану вами роботу необхідно сфотографувати і надіслати на перевірку за електронними адресами: kubah.gala@gmail.com (Галині Миколаївні), andrietslena77@gmail.com (Олені Миколаївні). У темі електронного листа вкажіть прізвище та клас. 20 березня чекайте на нові теми та завдання.
Наочність
https://drive.google.com/open?id=1uSvw26D1H55j9QnuEVnVze8Y6kwxN7rC
Тема. Узагальнення вивченого про сполучник як частину мови. Значення та синтаксична роль сполучників (24.03.2020)
Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал (посилання: https://drive.google.com/open?id=1Y-9HsaciXUUeWLdh4dfAtTQ9qNQHiuax).
У ній ви також знайдете вправи та завдання для самостійного опрацювання.
Тема. Сурядні та підрядні сполучники. Вживання сполучників у простому та складному реченнях (26.03.2020)
Презентація уроку розвитку комунікативних умінь допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал.
Режим доступу: https://drive.google.com/open?id=13shpJKhqtwBjl01h2wB1J0oRE702nqGG
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Сполучник" (13.04.2020)
Підготовлена презентація ("Мальвовий урок") спрямована на розвиток мовних і мовленнєвих компетентностей семикласників, узагальнення знань з теми "Сполучник", виховання любові до рідної природи
(посилання: https://drive.google.com/open?id=1vYAEhrOzlTq36fzDPIOoIfkaKVWucIRA).
У ній ви також знайдете усні й письмові завдання для самостійного опрацювання.
Тема. Написання прийменників, сполучників (16.04.2020)
Завдання: 1. Пригадайте відомості про прийменник та сполучник.
2. До 20 квітня виконайте самостійну роботу з теми "Написання прийменників, сполучників".
Завдання на гугл диску -
https://drive.google.com/file/d/1IIOMZkka7hQPu0ZOxp0xSPktVOt2hmvy/view?usp=sharing
Самостійна робота. Частка (07.05.2020)
Виконайте самостійну роботу за покликанням: https://drive.google.com/open?id=1EgMbw8g-M4VPVfDbnWINW7pMmiCj8GwC
Останній термін подання виконаної роботи - 08.05.2020.
Тема. Вигук як особлива частина
мови (12.05.2020) (14.05.2020)
Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал
https://drive.google.com/open?id=18RjHA1aoPggCHIzlROZ_mqF909dQW2Rm
Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал (посилання: https://drive.google.com/open?id=1Y-9HsaciXUUeWLdh4dfAtTQ9qNQHiuax).
У ній ви також знайдете вправи та завдання для самостійного опрацювання.
Тема. Сурядні та підрядні сполучники. Вживання сполучників у простому та складному реченнях (26.03.2020)
За посиланням (https://drive.google.com/open?id=1sB3D-UEd6Y5QQdVd3cisTz3zMTymdwHL) ви маєте змогу проглянути перебіг уроку з нової теми, опрацювати запропоновані схеми й таблиці, виконати завдання на закріплення вивченого матеріалу.
Тема. Написання сполучників розом і окремо.
Розбір сполучника як частини мови (07.04.2020)
Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал (посилання: https://drive.google.com/open?id=17y3JcdIv5rz1T3IgxC2thX-xshLrjZJU).
У ній ви також знайдете завдання для самостійного опрацювання та підсумковий тестовий контроль.
Тема. Твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю (09.04.2020)
Розбір сполучника як частини мови (07.04.2020)
Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал (посилання: https://drive.google.com/open?id=17y3JcdIv5rz1T3IgxC2thX-xshLrjZJU).
У ній ви також знайдете завдання для самостійного опрацювання та підсумковий тестовий контроль.
Тема. Твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю (09.04.2020)
Презентація уроку розвитку комунікативних умінь допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал.
Режим доступу: https://drive.google.com/open?id=13shpJKhqtwBjl01h2wB1J0oRE702nqGG
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Сполучник" (13.04.2020)
Підготовлена презентація ("Мальвовий урок") спрямована на розвиток мовних і мовленнєвих компетентностей семикласників, узагальнення знань з теми "Сполучник", виховання любові до рідної природи
(посилання: https://drive.google.com/open?id=1vYAEhrOzlTq36fzDPIOoIfkaKVWucIRA).
У ній ви також знайдете усні й письмові завдання для самостійного опрацювання.
Тема. Написання прийменників, сполучників (16.04.2020)
Завдання: 1. Пригадайте відомості про прийменник та сполучник.
2. До 20 квітня виконайте самостійну роботу з теми "Написання прийменників, сполучників".
Завдання на гугл диску -
https://drive.google.com/file/d/1IIOMZkka7hQPu0ZOxp0xSPktVOt2hmvy/view?usp=sharing
Тема. Частка
як службова частина мови (21.04.2020)
Завдання: 1. Скориставшись
теоретичним матеріалом (підручник § 31 стор. 173), пригадайте
відомості про частку як частину
мови.
2.
Перегляньте презентацію за
посиланням: https://drive.google.com/open?id=1tmU9vgsiiP9ibOo68SNppC6STyeyWvYv.
3. Відтворіть напамʼять визначення частки як
службової частини мови. Наведіть приклади.
4. Виконайте роботу з текстом (слайд
10 (https://drive.google.com/open?id=1tmU9vgsiiP9ibOo68SNppC6STyeyWvYv)
Тема. Розряди часток за значенням (23.04.2020)
Завдання: 1. Пригадайте, яка частина мови називається
часткою. Наведіть приклади.
2.
Скориставшись § 31, з’ясуйте, на які розряди за значенням поділяються
частки. Наведіть приклади.
3.
Розкажіть про групи модальних часток за значенням, використовуючи таблицю
(підручник, стор.173-174).
4. Усно
виконайте тренувальні вправи: 342, 343.
5.
Закріпіть свої знання переглянувши відеоматеріал за посиланням:
6.
Продемонструйте свої знання, виконавши онлайн тест
Увага! Тест активний до 20 години 24.04.2020. Пройти тест можна тільки один раз. Прохання вказувати прізвище, ім*я та клас за зразком: Петров Іван, 7-А
Тема. Написання часток (28.04.2020)
Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал.
https://drive.google.com/open?id=1YNqbr6kIHt1VlBvizFYYz0FsmuDPZAYR
У ній ви також знайдете вправи та завдання для самостійного опрацювання.
У ній ви також знайдете вправи та завдання для самостійного опрацювання.
Тема. Правопис часток (05.05.2020)
(урок узагальнення і систематизації вивченого)
1. За допомогою тренажера з української мови повторіть правопис часток
2. Виконайте завдання після таблиці «Правопис часток»:
А) поділені рискою слова перепишіть разом, окремо чи з дефісом;
Б) знайдіть і виправте у навчальних завданнях помилки.
Увага! Мета запропонованого тренажера полягає в самовдосконаленні знань і практичних умінь із правопису часток, а також підготовці до самостійної роботи. Надсилати світлини виконаних завдань не треба.
Домашнє завдання: повторити § 31-33, усно дати відповіді на запитання 1-5 на с. 189-190.
Самостійна робота. Частка (07.05.2020)
Виконайте самостійну роботу за покликанням: https://drive.google.com/open?id=1EgMbw8g-M4VPVfDbnWINW7pMmiCj8GwC
Останній термін подання виконаної роботи - 08.05.2020.
Тема. Вигук як особлива частина
мови (12.05.2020) (14.05.2020)
Презентація із змістовим наповненням уроку допоможе вам засвоїти цей програмний матеріал
https://drive.google.com/open?id=18RjHA1aoPggCHIzlROZ_mqF909dQW2Rm
(19.05.2020)
Контрольна робота.
Службові частини мови.
https://drive.google.com/open?id=1cnt-ilTS629Q93Q4LPuQI3kIwG_qu52i
Службові частини мови.
Частка. Вигук
https://drive.google.com/open?id=1cnt-ilTS629Q93Q4LPuQI3kIwG_qu52i
Час, відведений на виконання контрольної роботи, закінчився, тому посилання неактивне.
А де ссилка на контрольну роботу 19.05.
ОтветитьУдалитьА треба один вариант писати ?
ОтветитьУдалить